Blogroll

miercuri, 17 februarie 2016

Shadowhunters episode 6 review

In fiecare saptamana voi incerca, in masura imi care imi permite timpul, sa scriu o recenzie la noul episod din Shadowhunters.
"Live reactions" sunt reactiile mele in timp ce vad episodul, asupra carora nu am revenit ulterior dupa ce l-am terminat.Here we go!

Live reactions:
Finally un personaj care pune ceva pe canapea ca sa o murdareasca cand cineva sangereaza in casa thank you Shadowhunters
"I missed you" "I'm here now" *prays it's a hallucination and not an actual flashback*
It's a hallucination thank god
Jesus, Luke putea sa ii spuna lui Clary de 1000 de ori ce avea de zis in timpul discutiei in contradictoriu.Pun pariu ca ce avea sa ii spuna este destul de relevant pentru episod, dar lesina inainte sa ii transmita si ceva care necesita informatia aia o sa se intample.
"3, 2 ,1" *credit scene* *i laughed*
Okay dar daca e atat de gruesome daca esti muscat de un Alpha, cum ajunge un Alpha sa aiba titlul ala? Adica, Luke e ajutat de Magnus, dar un lup normal?Care nu ar avea acces la ierburi & stuff?
"Seelies always want to be on the winning side" *rad pentru ca COHF.the foreshadowing is strong*
#ProtectIsabelleSquad nu inteleg unde vor sa mearga cu personajul lui Maryse, dar ar fi bine sa se opreasca din a se lua de Izzy.She's my baby and you're hurting her stop it I don't like it.
Am zis eu ca Luke o sa fie lesinat sau ceva inainte sa ii spuna chestia importanta
"Hey it's me" *aggressively sings Hello*
"How could I have doubted him" ummmm l-ai auzit cu urechile tale spunand lucrurile alea??Okay, trebuia sa vorbesti cu el de prima data si sa come clean, dar dubiile tale sunt perfect logice
"I get a good vibe from this Magnus Bane guy" don't let Alec hear you Si
"I need Alexander" my Malec heart pls do do do go on
"Virgin shadowhunter energy" I'M DYING HERE
"Same old judgemental mom" okay okay dar asta e atat de important pentur personajul Izzy, pentru cum incearca sa aiba un exterior dur si sa arate ca nu ii pasa, dar este atat de soft si are un suflet atat de vulnerabil si cum nu ii pasa de ce cred ceilalti despre ea si corpul ei si cum se imbraca pentru ca pana si propria mama o judeca si expresia fetei a fost perfecta, good job peeps, good job.
MAX NU NU NU  NU NU SI FATA LUI ALEC SI SUNTEM FUCKED NOPE I'M OUT
Partea din mine care vrea ca toata cartea sa fie adaptata pana la cel mai mic detaliu e gen wtf Max ar trebui sa fie shy si cute si cuminte, dar Max looks up to Jace pe langa Alec si Izzy si sunt satisfacuta pentru ca asta arata cum toti l-au acceptat pe Jace atat de adanc in sanul si nu vreau sa dau spoilere, dar face toata situatia mult mai interesanta.
M-as plange ca Jace se asteapta la prea multe de la Alec, dar asta e exact Jace la inceputul seriei.
"BISCUIT" I AM NOT OKAY
"Your suitors" sunt chestiile astea mici care il fac serialul asta sa imi dea speranta.Asta e exact ceea ce Magnus ar zice.
Toata scena cu Simon si Jace e fortata, dar faza cu lap dog, toate aplauzele Simon, toate aplauzele.
Their personalities are on point, but the acting....
Well damn me, Clary chiar afla chestii.Dar tot am avut dreptate ca nu i le spune Luke
Young Jocelyn makes me wanna punch someone
Incep sa imi pierd speranta la un storyline al lui Valentine care sa arate complexitatea personajului si drama care l-a marcat si schimbat atat de profund.
Valentine more like Voldemort 2.0
God forbid we have morally grey villains.Totul trebuie sa fie alb/negru.Valentine e un psihopat care vrea ca totul sa fie pur-sange, nu un om idealist care a fost profund marcat de o drama emotionala care i-a schimbat viziunea despre lume.
"You're too soft on her" fuck you too Maryse
O carte de bucate????Are you fucking kidding me????At least they treat it as a joke
I actually like tv show Robert and I hated him in the books, good job peeps, ma fac sa imi placa majoritatea personajelor pe care le displaceam in carti.
Okay pot sa accept multe chestii, dar forced marriage is not one of them.Pe langa faptul ca oricat de traditionalisti sunt Shadowhunters, au totusi un respect pentru femei in generatiile actuale (plus e foarte TID asta), pot sa trec peste faptul ca incearca sa arate exact cat de fixe sunt canoanele societatii lor.Peste ce nu pot sa trec este faptul ca Malec este una dintre cele mai proud gay pairs out there. Alec este unul dintre putinele personaje gay care nu a fost amestecat cu femei in timp ce isi descoperea sexualitatea si este atat de important lucrul asta, atat de rar sa vezi un personaj ca Alec care nu este stereotipic gay, dar ilustreaza atat de bine comunitatea LGBTQ+ si acum ei vor sa distruga asta aruncand o tipa in mix?Sper din tot sufletul sa nu mearga mai departe cu planul asta.
MY MALEC HEART YES SAIL MY OTP
De fiecare data cand o sa apara Max inima mea o sa planga again and again, that's a fact
Officially I lost all my hope for a good Valentine arc
Okay okay okay some less psychotic Valentine is rising in the early days, please go on Luke.
Aaaaaaand they screw up again with Luke and the wolves.Jesus nu credeam ca o sa ii iau apararea lui Valentine, dar sunt aici tipand dupa un personaj complex.Nebun, dar cu un motiv mai bun decat gelozie si sange demonic.Valentine a fost marcat profund cand si-a pierdut parabataiul in fata acelorasi oameni care i-au omorat parintii, a fost o amara ironie a vietii, cuiul din sicriu.
Isabelle, schimband totul in viata ei pentru a-si proteja familia, chiar si hainele si modul in care isi prinde parul vorbeste enorm despre personajul ei si directia in care merge.I'm pleased.

Concluzie: Per total serialul merge in sus.Au fost doar cateva scene care m-au facut sa imi dau ochii peste cap, totul incepe sa aiba mai mult sens si sa fie prezentat intr-un mod mai natural.In schimb, sunt absolut furioasa pentru directia in care merg anumite personaje.Sper din suflet sa nu distruga una din cele mai puternice reprezentari LGBTQ+ din lumea YA, iar povestea lui Valentine este un mare "nu" din partea mea.Chiar si lasand cartile afara din discutie, este dusa la extrem.Poate as fi fost dispusa sa o accept daca Valentine nu l-ar fi aruncat pe Luke in gura lupilor (pun intended), dar aia a fost picatura care a umplut paharul.Incepusera sa aduca umbre in componenta personajului foarte frumos prin explicatia despre primele zile are Cercului, dar apoi au distrus complet totul.Si nu spun asta doar pentru ca il vreau pe Valentine din carti, ci pentru ca ma enerveaza cand personajul negativ este generic si nu are profunzime, dar asta e o preferinta personala.
Bonus: TV Malec vs book Malec:
 

Un comentariu:

  1. Am citit toate aproape cartile din seria Instrumente mortale, in afara de ultima, si pot spune ca este preferata mea impreuna cu Dispozitive infernale. Cred ca niciodata nu am mai citit asa ceva cu atata curiozitate si atat de repede. Le-am devorat. Cand a iesit filmul l-am vazut de o gramada de ori si mi-a placut enorm. Cand am auzit ca apare si serialul m-am entuziasmat la maxim, dar cred ca sunt putin dezamagita. Actorii nu sunt atat de "into it", cel putin Clary e cam pe alaturi. Nu reusesc deloc sa ma fascineze si sa ma trimita in lumea aia asa cum a facut filmul. Toate adaugarile de "future sruff" strica tot misticul, dar tot nu pot sa nu ma uit la el.

    RăspundețiȘtergere