Blogroll

luni, 20 aprilie 2015

Shadowhunters cast news


Actorul britanic Dominic Sherwood il va juca pe Jace Wayland in serialul TV "Shadowhunters".Serialul este programat sa apara la inceputul lui 2016 si este a doua adaptare a cartii, dupa filmul "The mortal instruments: City of bones" din 2013.Dominic Sherwood a jucat in 2014 in ecranizarea unei alte serii YA populare, Academia Vampirilor, aducandu-l la viata pe Christian Ozera.
Personal, desi nu eram prea entuziasmata de ideea serialului, aceasta veste m-a facut nerabdatoare sa ii dau o sansa.Dominic are atitudinea sarcastica si plina de umor negru a lui Jace, deci au inceput acest proiect cu dreptul din punctul meu de vedere.

3 comentarii:

  1. Am vazut Academia Vampirilor si nu-mi maia duc aminte de atitudinea sa in film, dar sunt curioasa in ceea ce priveste prestatia sa in Shadowhunters. Sper sa nu ne dezamageasca! :)
    -D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Atat? Numai despre Jace s-a aflat? Ma gandeam eu ca mi se pare cunoscut. Tot el a aparut si in videoclipul lui Taylor Swift-Style.

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant... Filmul artistic nu m-a dat pe spate, dar as fi curioasa sa vad ce succes va avea serialul. Ramane de vazut cat de bun va fi scenariu si cat de bine vor juca actorii ;)

    RăspundețiȘtergere