Blogroll

miercuri, 31 decembrie 2014

Top 14 carti din 2014

Lista din 2014 este cu siguranta cea mai grea pe care am facut-o pana acum.Mereu aveam o carte care era deasupra tuturor, una care stiam ca e incontestabil locul I pentru mine.Anul asta am citit atatea carti bune incat cartea nu exista.E un lucru bun pentru cititorul din mine, dar nu si pentru fata care incearca sa isi alcatuiasca un top cu cele mai bune carti citite anul acesta.Si pentru ca nu am putut ajunge la o decizie definitiva, toate cele 14 carti sunt pe locul 1 anul acesta!


3236307
1.Sunt o mare fana fantasy si Graceling este o carte perfecta pentru iubitoarea de aventuri in regate uitate si cu personaje fabuloase.Plus ca nimic nu e mai bun atunci cand afara e cod rosu de ninsoare decat o carte fantasy, e lege!

13188676
1.Ignite me e un reprezentant al seriei Shatter me, pe care desi am inceput-o in 2013, nu am continuat-o decat anul acesta, cu toata spelndoarea de 2 novellas si o cartea pe care le mai aveam de citit inainte ca Ignite me sa imi marcheze fraza "Ignite my love, ignite" in minte pentru totdeauna.

16068905
1.Rar se intampla sa gasesc o carte in care sa ma regasesc atat de mult.Cu exceptia faptului ca eu nu scriu fanfiction, cartea mi-a descris primul an la facultate, I'm sure.

13206828
1.Lunar chronicles e o serie pe care am tot amanat-o din cauza faptului ca aveam asteptari prea mari de la ea si nu voiam sa ma dezamageasca.Si nici ca puteam sa fiu mai fericita ca nu am avut dreptate.

8490112
1.Inca o carte din seria celor pe care nu le-am citit de frica sa nu ma dezamageasca, Daughter of smoke and bone (un reprezentat al seriei ca intreg) e probabil cea de care imi e cel mai rusine.Am adorat fiecare minut al seriei si al timpului petrecut cu niste personaje atat de unice incat mi-au ramas in inima pentru totdeauna.

8755785
1.Sincer nu cred ca mai este o surprinza faptul ca o carte a Cassandrei Clare se afla pe lista mea.E una din autorii mei preferati si City of heavenly fire este unul dintre cele mai epice romane pe care le-am citit.

186074
1.La 6 luni dupa ce am citit The name of the wind, tot nu imi pot aduna cuvintele sa spun cat de mult mi-a placut si cum o voi pastra mereu ca o parte din mine.

11387515
1.Am plans, am ras, viata mi-a fost schimbata si m-am decis sa fac un maraton Star Wars (care a avut loc intr-un final)dupa ce am citit Wonder .

8709524
1.Richelle Mead, ca si Cassandra Clare, va avea intotdeauna un loc pe lista mea.Silver Shadows m-a intepenit pe canapea ore bune si m-a facut sa imi anulez planurile cu prietenii ca sa o pot termina.

11500217
1.In general nu imi plac cartile cu ingeri.Exceptia de anul trecut a fost Unearthly, iar cea de anul aceasta e Angelfall.E pur si simplu prea captivanta, prea intensa, prea pe gustul meu ca sa nu imi placa.

9627755
1.Stephenie Perkins mi-a distrus viata cu Anna and the French kiss, care si pana acum detine titlul de cea mai buna carte contemporary pe care am citit-o, dar Isla and the happily ever after e doar la cativa centimetrii departe de acel titlu.Ca si Anna, si Isla m-a tinut treaza pana la 4 dimineata, plangand deasupra ei si razand in acelasi timp.

12267489
1.Faptul ca am intarziat sa citesc Game of Thrones nu are nimic cu teama mea de overhype.Sunt la zi cu serialul, stiu cat de bun este si stiam cat de mult o sa imi placa.Ce m-a intimidat a fost dimensiunea colosala a cartii (si a seriei), dar nici ca puteam sa fiu mai fericita ca am invins aceasta teama.

7824322
1.Anul trecut a fost The book thief, anul asta e Between shades of grey.Desi au acelasi decor, Al doilea razboi mondial, cele doua carti sunt extrem de diferita prin nuantele povestii pe care le spun.Nu pot sa explic cum, nu fara sa dau spoilere, dar pot sa spun ca le nu voi uita prea curand pe niciuna din ele.

187052097090447
1.O sa trisez putin si o sa mentionez atat Blood of Olympus cat si Kane Chronicles pentru ca nu ma pot decide care mi-a placut mai mult.Sunt o mare fana a mitologiei si a umorului si nimeni nu le poate imbina mai bine ca Rick Riordan.

*bonus*
17167166
Singurul motiv pentru care cartea asta nu e pe lista e pentru ca mai am 100 de pagini din ea, dar nimic din ce se poate intampla nu schimba faptul ca ador cartea asta cu fiecare plot twist care imi aduce lacrimi.Sunt doar la cartea a doua (a treia defapt pentru ca am citit si The Assassin's Blade), dar Throne of Glass deja se bate cu cateva din seriile mele de suflet ca The infernal devices pentru titlul de seria mea preferata.Si asta nu se intampla prea des asa ca merita macar o rubrica bonus in lista mea.

Asa ca asta e tot, toate cartile care mi-au distrus anul in cel mai bun mod cu putinta.
La multi ani!Ne vedem in 2015 :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu