Blogroll

duminică, 23 noiembrie 2014

Lansare dubla de carte la Gaudeamus

Sambata 22 Noiembrie la standul editurii Herg Benet din cadrul targului Gaudeamus, a avut loc o lansare dubla de carte.Simona Stoica si Lavinia Calina au fost in lumina reflectoarelor, Simona cu o carte in doua volume, "Provocarea" prima carte din seria "Rephelimi", iar Lavinia cu cartea "Copiii intunericului", prima carte din trilogia "Neamul Corbilor".


Cristina Nemerovschi a spus cateva cuvinte despre cele doua autoare, glumind (mai mult sau mai putin) ca Lavinia a inceput o noua trilogie, desi toata lumea asteapta continuarea de la Ultimul Avanpost, lucru care a facut pubicul (cel putin cine era prin jurul meu) sa murmure aprobator.Cartea de debut a Simonei a fost extrem de cautata, disparand de cel putin 2 ori de la vedere, lucru deloc surprinzator dupa cuvintele de lauda aduse de Cristina.Lavinia a citit putin din "Copiii intunericului", un pasaj care a convis cele 2 sau 3 persoane care stateau inca pe ganduri sa cumpere cartea imediat si sa se aseze la coada pentru a primi un autograf pe volum.Oamenii vorbeau despre cele doua/trei carti, erau entuziasmati si m-au facut sa am speranta pentru viitorul autorilor romani.



 Personal, am avut norocul de a primi autografe atat de la Lavinia, cat si de la Simona si chiar am stat putin de vorba cu ea, o fiinta atat de blanda si de dulce, cu niste emotii adorabile inainte de a se urca pe "scena".
 Cu Lavinia am mai zabovit putin (putin mai mult chiar avand in vedere ca ne-am inalnit chiar inainte de a ajunge la targ si am mai stat impreuna si dupa lansare) si pot sa spun ca e o persoana atat de cu picioarele pe pamant, amuzanta si fermecatoare si cu care am putut sa fangirluiesc despre Game of Thrones si Bloodlines fara sa par o ciudat (sper).

Acum lista mea de carti de citit s-a lungit cu inca 4 carti care, daca au macar 1/10 din farmecul autoarelor, deja pot sa vorbesc despre noi carti preferate.Fetelor, sa stiti ca astept continuarile!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu