Recenzie Mincinoșii de E. Lockhart

Dragoste adevărată.
Adevărul.

Citeşte Mincinoşii. Şi dacă te întreabă cineva cum se sfârşeşte, minte, pur şi simplu!

Obsedant, sofisticat... Mincinoşii e un roman atât de captivant şi de bine scris, încât nu numai adolescenţii îl vor îndrăgi, ci şi cititorii maturi. -- Wall Street Journal

E. Lockhart face un portret fidel al unei familii cu tradiţie, pentru care a păstra aparenţele este vital şi, în ultimă instanţă, tragic. -- The Chicago Tribune

În primul rând, mulțumesc editurii Trei pentru carte!
Nu am vrut să citesc Mincinoșii, dar am citit-o din obligație. Cartea e slăbuță, cu personaje fără rost și cu ațiune slăbuță și previzibilă. Fiecare capitol devine tot mai plictisitor, iar personajele din ce în ce mai enervante. Lumea lor nu pare interesantă, percum și aventurile prin care trec ei. Deci, am mințit bine? Desigur!

!SPOILERS!
R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!
Ne aflăm pe insula privată a familiei Sinclair, insula Beechwood, în Massachusetts. Patronii insulei au avut trei fete, care acum au la rândul lor copii, și toți se adună pe durata verii pe insulă, pentru a petrece timpul. Acolo se nasc și Mincinoșii, Johnny, Gat, Mirren și Cadence, care în fiecare vară își petrec tot timpul împreună și fac tot ce le trece prin cap. Dar totul se schimbă începând cu vara numărul 8, când apare în cadru Gat, prietenul lui Johnny. Cadence este protagonista cărții, care se îndrăgostește de noul băiat. Mincinoșii devin din ce în ce mai apropriați din toate punctele de vedere, fiecare așteptând vara cu sufletul la gură. Dar într-o vară, Cadence este obligată să-și petreacă vara cu tatăl ei ( părinții ei fiind divorțați ) în Europa. Ea încearcă să-şi contacteze prietenii, dar nici un Mincinos nu i-a răspuns tot anul, însă o să afle în curând adevărul.
R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!R!

De această dată o să încep cu finalul, care m-a luat complet prin surprindere pentru că e imposibil să intuiești așa ceva. Și, deși nu-mi convine cum s-a terminat, jos pălăria. Cadence este o adolescentă bântuită de o dragoste neacceptată care o dă peste cap la fiecare pagină. Ea suferă și din cauză că părinții ei au divorțat când ea avea 15 ani, și după moartea bunicii ei, începe să fie presată și de mama ei. Și asta nu i se întâmplă numai ei. Bunicl Harris rămâne singur și începe să realizeze că în curând o să-și revadă soția, așa că se gândește cum să-și împartă averea celor trei fice. Fiecare mamă își pune copilul să se lingușească pe lângă bunicul lor și în curând se iscă un mare scandal. Și singurii care pot face ceva sunt Mincinoșii, sau cel puțin așa credeau ei.

COMANDĂ CARTEA AICI!