Blogroll

duminică, 19 octombrie 2014

Bookish Scenarios

Întâmplător am dat peste video-ul lui Katy intitulat Bookish Scenarios, creat de lindsayheartsbooks, care presupune să răspunzi la câteva întrebări legate de niște situații diferite.

Întrebările sunt:
1. Trebuie să renunți la toate cărțile tale și poți să păstrezi una din genurile următoare: contemporary, fantasy, non-fiction și un gen pe care-l alegi tu. Ce cărți păstrezi?

2. Ești la o librărie și auzi un adolescent care-i spune mamei sale că nu le place să citească, dar mama respectivei persoane insista să-și aleagă o carte. Mergi la ei și le recomanzi o carte care le-ar plăcea și persoanelor care nu au o pasiune pentru citit - care e cartea?

3. Nu ești într-o dispoziție prea bună și vrei să alegi o carte care să te facă să te simți mai bine. Ce carte ai alege?

4. Călătorești în timp pe vremea când erai mai tânăr. Ce carte te-ai vedea citind?

5. Prietenii tăi te surprind cu o excursie de 4 zile și ai o oră ca să-ți faci bagajul. Ce carte pui în bagaj?

6. Casa ta a fost jefuită! Toată lumea e bine, dar biblioteca ta nu e bine. Ce carte speri că nu a fost furată?


7. I-ai împrumutat o carte unui prieten și el o returnează într-o condiție groaznică. Ce faci? a) Te prefaci că nu ai observat b) Le spui să-ţi cumpere cartea sau c) Le distrugi o carte fără ca ei să ştie.

Bonus:
8. Ai posibilitatea să alegi un autor care să scrie o continuare la o serie sau încă o carte. Pe cine alegi?

Ca să copiaţi textul, selectaţi întrebările şi daţi CTRL+C.

1. În primul rând, nu aș face așa ceva nici mort. Pentru contemporary aș păstra Mare Tranquillitatis de Katja Millay. Probabil știți că ador cartea și pe lângă asta, iubesc și coperta. Fantasy aș păstra O CARTE CARE CONȚINE TOATE VOLUMELE HARRY POTTER. Având în vedere ca nu am citit prea multe cărți care nu sunt ficțiune nu mi-e greu să aleg și desigur că merg cu biografia Paramore. Pentru genul la alegere, aleg distopiile, și anume Eve de Anna Carey.


2. Depinde de cum e persoana respectivă. Dacă e mai "întunecată" i-aș recomanda Academia Vampirilor de Richelle Mead, dar dacă e în cealaltă parte i-as recomanda un YA contemporary ușor și frumos, adică Sub aceeași stea de John Green.


3. Îmi amintesc că citeam Zece lucruri pe cae le-am făcut(și probabil n-ar fi trebuit) de Sarah Mlynowski pe autobuz pe vremea când lucram și nu mă puteam abține să nu râd la unele faze.




4. Am început să citesc în timpul nebunii Twilight/vampiri și probabil m-aș vedea cu Jurnalele lui Stefan în mână.





5. Într-o oră apuc să-mi pun toată biblioteca în bagaj:)) dar mi-ar plăcea să citesc Orase de hârtie de John Green(cine a citit-o știe de ce).






6. Dacă are cineva de gând să facă așa ceva, o să sfârșească în chinuri! Nu pot să aleg o carte, pentru că nu m-aș bucura că mi-au fost furate 100+ cărți și a rămas una.






7. Dacă ar fi într-o stare groaznică le-aș zice să mi-o cumpere, dar și daca nu e într-o stare rea, nu le-aș mai da cărți.


8. Veronica Roth, apucă-te de Divergent #4 în care Tris se trezeşte dintr-un vis care a constat în acţiunea din Allegiant!


În continuare, îi provoc pe următorii: Cristina( colega mea ), blogul Carţi cu colţi, blogul Me, my books and I, blogul lui Patricia, blogul stări efemere şi Meduza blândă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu