Blogroll

luni, 22 septembrie 2014

Paramore & books


Azi am văzut episodul lui Christine Riccio (de mai sus) intitulat Taylor Swift & books. Taylor Swift fiind cântăreața ei preferată, Christine a decis să se gândească la câte o carte pentru câte un cântec semnat de TS și mi-a plăcut extrem de mult idea și am zis că o să încerc și eu.
Având în vedere că nu știu prea multe cântece de Taylor și că nu e cântăreața mea preferată, o să o înlocuiesc cu Paramore. Credeam că o să fie greu să fac legătura dintre un cântec și o carte, dar a fost mai greu să nu aleg toate melodiile cântate de Paramore.

1.Emergency e prima melodie norocoasă. Am ales acest cântec deoarece am avut nevoie de mult ajutor când am citit Daughter of Smoke and Bone de Laini Taylor. Eram atâta de încărcat cât timp am citit-o ca nu prea înțelegeam multe, noroc că am avut-o pe Cristina care m-a m-ai lămurit.

2. Când am dat de My Heart mi-a sărit în minte Academia Vampirilor de Richelle Mead pentru că seria asta o să-mi rămână mereu în inimă, mai ales că e una dintre motivele pentru care m-am apucat de citit.

3. For a Pessimist I'm Pretty Optimistic e pentru acea carte iubită de toți, dar nu prea iubită de către mine. Adică Hopeless. Fără Speranță de Colleen Hoover. Chiar îmi pare rău că nu pot să trec peste, dar chiar am sperat să-mi placă.
4. We are broken și Misguided ghosts sunt destinate personajelor ”defecte”, care m-au întors cu capul în jos și pe care le ador, adică Camryn și Andrew din Niciodată împreună? de J.A. Redmerski.

5.Ignorance is your new best friend dear Allegiant by Veronica Roth. Nu consider că trebuie să mă argumentez.

6. The only exception, în cazul meu, după cum și presupuneți, e Mare Tranquillitatis. E carte pe care nu m-aș putea supăra, nu m-aș sătura de ea și mi-ar rezolva orice criză de citit.

7. Cartea care mi-a frânt inima, adică Eu și Marley, mă duce cu gândul la Hate to see your heart break. În momentul de față, e cea mai tristă carte citită și cel mai trist film vizionat.

8. Dedic Ain't it fun personajului evil care m-a enervat cel mai mult și pe care așteptam să-l văd suferind, și pentru că nu am citit Urzeala tronurilor, îl aleg pe unchiul lui Acheron Estes din Acheron de  Sherrilyn Kenyon.

9. And after all this time ( almost 12 years) I'm still into you! Da, vorbesc de seria Harry Potter de J.K. Rowling peste care nu o sa trec niciodată. O să-mi oblig copiii să o citească.


10. Ultima carte e Căutând-o pe Alaska de John Green. Chiar nu mi-o convenit deloc cum s-a termiat și prefer să cred că are alt sfârșit pentru că aveam prea mult planuri pentru personajele cărții! Melodia potrivită cărții e Be Alone, pentru că deși o urăsc, o iubesc.


Sper că v-a plăcut noua rubrică, și până mai fac eu alta, stați pe blog pentru postarea Cristinei, care îl pune pe Ed Sheeran în mijlocul acțiunii!


3 comentarii:

  1. Chestia asta e genială! Ai putea să o transformi în leapșă, sunt mulți bloggeri care ascultă muzică în timp ce citesc :) Numai să nu mi-o pasezi mie, pentru că pe bune, habar nu am care e trupa mea preferată și nici nu pot să asociez o singură melodie cu o carte. :D Dar categoric ar trebuie să o transformi într-o leapșă :3

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine, melodia "Let the flames begin" (Paramore) e consacrata pentru Academia Vampirilor! ♥

    RăspundețiȘtergere