Blogroll

luni, 22 septembrie 2014

Ed Sheeran and books

Un nou tag a aparut recent in sfera booktube in care sunt legate melodiile lui Taylor Swift de diferite carti.Desi o iubesc pe TS (si probabil o sa vedeti si tagul ala cat de curand pe blog), m-am decis sa schimb putin regulile jocului si sa incerc sa gasesc o carte potrivita pentru melodiile lui Ed Sheeran, unul dintre artistii mei preferati artistul meu preferat.Bogdan deja a facut o postare asemanatoare pentru Paramore (click aici ).Sa incepem ^^

1.Pentru Afire love am ales o carte in care notiunea de familie joaca un rol important.Atat cartea cat si filmul m-au facut sa ma simt norocoasa ca am familia atat de in siguranta si de aproape de mine: 

2.Pentru Kiss me am ales o carte in care tensiunea dintre cele doua personaje era incredibil de frustranta si eu eram ceva de genu "just kiss already!!!"

3.Don't merge mana in mana cu Allegaint, o carte dintr-o serie pe care o iubeam, dar care mi-a "inselat" asteptarile.

4.Okay, nu stiu daca sa spun spoiler alert avand in vedere ca imi e destul de greu sa cred ca inca mai sunt oameni care nu au idee de Harry Potter, dar totusi spoiler alert.Pentru Autumn leaves m-am gandit la un personaj (ei, mai bine zis o lista de personaje) care as fi vrut sa nu moara.Sirius.

5.Pentru Photograph m-am rezumat la ceva simplu.O coperta care mi-a placut.Simpla, cu un font foarte dragut, cand o sa pun mana pe "Everything leads to you" o sa ma asigur ca e la display ^^
18667779

6.Take it back sau o serie cu care imi doresc sa nu imi fi pierdut timpul.Prima carte a fost okay, dar a doua m-a convins sa abandonez seria fara regrete.

7.Warner este alegerea mea pentru I'm a mess , un personaj cu probleme pe care il iubesc tocmai pentru faptul ca e imperfect.

8."Printre tonuri cenusii" este o carte pe care as recomanda-o pana si parintilor mei, nu doar pentru ca m-a impresionat profund ci si pentru ca simt ca pana si lor le-ar placea.Even my dad does sometimes , mai si citeste tata.

9. Thinking out loud e pentru Adrian si Sydney, un cuplu pe care as muri sa ii vad la cativa ani dupa terminarea seriei.Eventual impreuna.Eventual cu copii.

10.Ei aici o sa trisez putin si o sa folosesc 2 melodii pentru aceiasi carte, dar nu pot sa ma abtin.Atat One cat si Give me love se potrivesc perfect pentru Clockwork Princess.
One- my OTP, Will si Tessa (ca sa nu mai spun ca mi se pare ca versurile captureaza foarte bine perspectiva lui Will asupra Tessei) 
si Give me love-personajul cu care m-as vedea intr-o relatie aka Will Herondale.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu