Blogroll

miercuri, 12 februarie 2014

Vampire Academy movie: mini recenzie


*încerc să nu bag spoilere:))*  
    Tocmai am ieșit de la film și trebuie să recunosc că sunt puțin dezamăgit. Am așteptat atâta de mult filmul ăsta, poate prea mult, și am avut așteptări prea mari.
     Acțiunea a fost prea repezită, nu s-au axat deloc pe detalii, și după nici jumătate de oră ai impresia că e gata cartea. Puteau să bage atâtea chestii geniale și importante, dar au ales să le înlocuiască cu...nimic.
     O să încep cu începutul, care a fost genial, și sincer, nu mă așteptam să bage partea cu accidentul. Rose îi perfectă din toate punctele de vedere, și în ceea ce o privește pe Lissa, pot să spun că îmi place mult mai tare de ea acum. Nu știu de ce credeam că Danila e prea bătrân pentru Dimitri, dar se potrivește perfect, și acum chiar nu pot să-mi imaginez pe altcineva ca fiind Dimitri.
    Ce schimbare mi-a plăcut mult, a fost umorul. Râzi bine și mult.
    În concluzie, dacă nu repezeau acțiunea , era perfect. Nu regret deloc că am fost și cu siguranță o să-l mai văd.
   Îi dau 8 din 10.
   Să sperăm că nu repezesc și Frostbite, și că nu dau fail cu Adrian.

Un comentariu: