Blogroll

duminică, 12 mai 2013

Recenzie Alice in Zombieland de Gena Showalter


   Am pus de mult timp ochii pe Alice in Zombieland  şi nu regret că am citit-o. În primul rând coperta care e mega genială, de la "Alice" până la design. La început chiar m-am aşteptat să fie ceva legatură cu Alice in Wonderland, dar înafara de numele ei şi un nor nu se leagă nimic între ele.
Alice in Zombieland (The White Rabbit Chronicles, #1)   Alice trăieşte într-o familie nu prea normală. Tatăl ei e speriat de monştrii, iar Alice îl crede nebun. Până la aniversarea ei. Sora mai mică, Emma, are serbare de balet şi Alice îşi roagă mama să-l convingă pe tatăl ei să meargă la serbarea Emmei. Fiind ziua ei de naştere, aceasta reuşeşte să-i convingă pe ai ei să meargă. Totul merge bine, până când trebuie să se întoarcă acasă. Viaţa ei nu o să mai fie niciodată la fel. Pe drum, ALice o convinge pe mama ei care conducea să meargă pe o scurtătur. Aceasta cedează şi îşi ascultă fiica deşi soţul ei nu e de acord. Cât a clipit şi-a văzut familia moartă, mama ei într-o baltă de sânge, sora ei în spate iar tatăl ei cine ştie pe unde. Ultimul lucru pe care-l vede sunt monştrii.
   Când se trezeşte, speră că  totul a fost un coşmar, dar nu a fost aşa. Ea e într-un spital iar familia ei moartă. Fără familie, Alice se mută la bunicii ei, la o nouă şcoală. Acolo îşi face noi prieten,printre care şi Cole. De la prima vedere, între ei doi s-a reat o legătură, care se tot intensifică pe zi ce trece. Dar ea nu poate să scape de  un gând, monştrii din ziua accidentului. Fără  să-şi dea seama, se trezeşte cu un răspuns la întrebarea ce o măcina. Cole face parte dintr-un grup care luptă împotriva zombiilor, monştrii pe care Alice ia vazut, grup în care s-a trezit şi ea. Aceasta începe să se antreneze,notele îi scad, bunicii se îngrijorează şi aceasta află cât mai multe despre lumea zombiilor. Pe lângă cei care vor să omoare zombii, sunt şi persoane care vor să-i omoare pe ei. Grup de care e capturată...
   Ce-mi place e că e uşoară cartea, foarte imprevizibilă şi cu multă acţiune. La început e ciudat când te gândeşti că şi-a pierdut familia şi într-un fe, poate,din cauza ei. Mi-ar fi plăcut convenit mai mult dacă semana mai mult cu Wonderland, dar nu am de ce să mă plâng. O chestie interesantă care mi-a plăcut a fost schimbarea de nume din Alice în Ali, ea preferând să treacă de tot peste trecut, inclusiv să folosească o nouă poreclă. Însă ceea ce nu mi-a plăcut, e că a schimbat puţin conceptul de zombie. Ca să se lupte cu ei, oamenii trebuiau să iasă din corp sub formă de spirit şi să se lupte sub forma respectivă cu ei. Dacă un om era muşcat de zombie, era instantaneu infectat cu o otravă care îi putea omorâ, dar au găsit un leac, un fel de apă sfiinţită. Cartea e tristă(pentru că te face să te gândeşti la anumite lucruri), amuzantă(din cauza lui Kat, prietena lui Ali) dar şi "sper că glumeşti"(în sensul bun).

                                                           Melodie:

Citateeee:
"Defapt e doar o chestiune de timp până când o să-mi hranesc câinele cu "your balls"(prefer să nu traduc:)) )"..." Ali, aminteşte-mi că trebuie să-mi cumpăr un câine."


                           Next:

Notă:
Previzualizaţi


2 comentarii:

  1. Si mie mi-a placut chiar foarte mult cartea, fost amuzanta si plina de actiune! Sper sa fie publicata si la noi :)

    RăspundețiȘtergere