Blogroll

vineri, 29 martie 2013

Recenzie Film Gazda - GIF-uri

Tocmai am ieşit de la film şi mă gndeam să încerc ceva nou:

Înainte să înceapă:
image

După ce a început:

Melanie în acţiune şi când sare:
http://media.tumblr.com/tumblr_m0jju5Wjxz1r3797v.gif

Prima intrare a lui Wanda:
image

Când o aude pe Melanie pentru prima dată:
image

Când Wanda dă prea multe detalii:
image

Dar când decide să plece şi când Melanie o păcăleşte şi ajung în deşert:
image

Când o găsesc şi o tot pălmuiesc:
image

Da când încep să o accepte:
image

Când îi prezintă "casa" lor:
image

Când pleacă Wanda după medicamente:

Când Wanda decide să moară:
image

Când defapt o salvează:

Finalul:
image


Filmu îi prea genial, merită văzut!

3 comentarii:

  1. OMGOMGOMGOMG! PERFECTION! almost same reactions:)) obviously:)) waaaaaaaaaaah sdfghjkiubiubyrebsbafyusvbeuibevyakba <3

    RăspundețiȘtergere
  2. acum mor de invidie ca nu l-am vazut inca...de-abia marti voi merge sa-l vad

    RăspundețiȘtergere
  3. sincer, am adorat cartea, da dupa ce am vazuut filmul am adorat povesttea i mai mult. ii genial

    RăspundețiȘtergere