Blogroll

luni, 11 februarie 2013

Recenzie "zece lucruri pe care le-am făcut (şi probabil n-ar fi trebuit)" de Sarah Mlynowski

   Cartea asta m-a lăsat mască. Mi-a plăcut foarte mult. Nu neapărat doar din cauza acţiunii ci pentru că din două în două pagini mă apucam de râs. De la prolog am început să îmi intru în ritm şi odată ce m-am apucat de ea, mi-a fost foarte greu să o las din mână. La început, mă aşteptam să fie ceva gen "Chimie Perfectă" dar singurele asemănări sunt că e au coperta cu un cuplu:)). 10 lucruri pe care le-am făcut mi-a plăcut mult mai mult ca orice serie Young Adult pe care am mai citit-o.
   Personajul principal e April care reuşeşte să-şi mintă părinţii(tatăl + mama vitregă) care se mută în Cleveland astfel încât pe ea să o lase să rămână măcar un an la prietena ei Vi. După multe discuţii, părinţii lui April sunt convinşi şi o lasă să rămână la Vi. Doar că ei nu ştiu că mama lui Vi e plecată în turneu cu piesa Mary Poppins câteva luni. Acest e primul lucru pe care l-a făcut şi probabil nu ar fi trebuit.
   Al doilea lucru a fost petrecera de "Bun Venit!" unde toţi s-au jucat "Eu niciodată". Un joc în care fiecare jucător trebuie să spună ceva ce nu a făcut niciodată, iar cei care au făcut acel lucru trebuia să bea.
  Un al lucru pe care l-a făcut a fost că a chiulit de la şcoală pentru a merge la doctor pentru anticoncepţionale. Şi dacă tot au chiulit au trecut şi pe la mall.
   Numărul patru pe care probabil n-ar fi trebuit să îl facă a fost că au cumpărat un jacuzzi pe nume Hawai:).
   De 14 februarie, April şi Vi au facut un lucru pe care probabil nu ar fi trebuit să-l facă, dar cu ocazia Zilei Îndrăgostiţilor, acestea şi-au pierdut virginitatea.
   Un lucu pe care l-au facut fără probabil n-ar fi trebuit. a fost că ş-au salvat pisica pe nume Gogoaşă, care a fost călcată de o maşină şi pe operaţia ei au cheltuit trei mii de dolari.
   Când prietena lor cea mai bună vine la ele acasă şi le întreabă dacă poate să rămână la ele pentru că a fugit de acasă, ele spun... da. 
   Numărul opt s-a petrecut de ziua lui April când au dat o petrecere "trăsnintă", urmată de numărul nouă, la aceaşi petrecere unde au găzduit concursul Mister Univers.
    Dar al 10-lea lucru nu vi-l spun ca să citiţi şi voi cartea!
   Ca să citiţi carte nu vă trebuie 10 lucruri care să vă convingă ci doar luaţi carte şi nu o să regretaţi. E o lectură uşoară, plăcută şi foarte amuzantă. April mi se pare foarte amuzantă şi pusă pe rele:)). După cum o să vedeţi, deşi e evree, încalcă destule reguli:)) Vi mi se pare tipul de persoană care caută distracţie la fiecare colţ. E genul de priten pe care toţi îl avem. Vă recomand 100% carte şi sunt sigur că nu o să regretaţi că aţi început-o.Mulţumesc editurii Epica pentru carte şi pentru multe altele care urmează!
Acuma la citate ar trebui să pun 80% din carte aşa că next time:))
muzicăăăăă:

Notă:
This is a RIOT! book! - 5/5 

COMANDĂ CARTEA AICI!

Un comentariu: