Blogroll

marți, 1 ianuarie 2013

Top cărţi 2012

Cele mai bune 3 cărţi citite în 2012: 
Acheron de Sherrilyn Kenyon
Acheron (Dark-Hunter, #12)
 Moarte Subită de J.K. Rowling
 Gazda de S. Meyer

Cea mai slabă carte citită în 2012:
Free Four de Veronica Roth 
pentru că e prea scurtă:))
Free Four: Tobias Tells the Story (Divergent, #1.1)

Cartea de la care ma aşteptam să fie foarte bună dar nu a fost :
Prinţul Mecanic de Cassandra Clare
-prea mulă descriere care m-a făcut să mă plictisesc dar dacă nu ar fi fost descrierile ar fi fost în top 3 100% plus finalul care scade la -1000000:)) Cassandra nu ne mai omorâ cu finaluri "fericite" :)) )
Clockwork Prince (The Infernal Devices, #2)

Cartea cărţile care am crezut că nu o să fie bună dar s-a dovedit a fi foarte bună:
1.Fifty Shades de E.l. James
iniţial am crezut că e o carte fără folos, fără acţiune şi scrisă degeaba dar m-am înșelat pentru că are o poveste foarte bună la bază.
Cincizeci de umbre ale lui Grey

2. Sacrificiul de Anna Carey
nu am nimic de comentat înafara faptului că o să mor până la vol 3
Sacrificiul (Eve, #2)

Număr de cărți citite în 2012:
52




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu