Blogroll

joi, 25 octombrie 2012

Concurs aniversar #1!

După cum ştiţi, ieri RIOT! books a împlinit un an!
Cartea pusă în concurs:
Chimie Perfectă 2 - Legile Atracţiei de Simone Elkeles

Tot ce trebuie să faceţi ca să câştigaţi cartea e să lăsaţi un comentariu cu
-"Ce v-a plăcut în acest an la RIOT! books" 
-numele cu care aţi dat follow blogului la followers( în partea stângă a blogului)
-să daţi share pe facebook cu concursul şi să lăsaţi comentariul cu linkul

dată: 25.oct-1 nov.
carte oferită de librăria online libris!




8 comentarii:

  1. RIOT!books în cel din urma an mi-a oferit spre desfătarea privirii,a auzului, și a creierului însuși unele dintre cele mai bune recenzii, opinii proprii și postări funny, în marea lor majoritate, ce cred ca au fost menite sa îmi revendice un zâmbet. De asemeni, mi-a furnizat cele mai noi știri din lumea cărților tipărite din România.RIOT!books merita respectul meu, jos pălăria.

    GFC: Stan Dana
    Shre: https://www.facebook.com/dany.danyelee/posts/373263059429253

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!..ce pot spune, acum descopar blogul tau, imi place ca ai toate seriile mele favorite de la Leda si Litera, imi place mai ales personajul lunii, Juliette, am adorat cartea, e best off 2012 din punctul meu de vedere
    Gfc giorgiana turcu
    share:https://www.facebook.com/giorgiana.turcu.3/posts/196706170465749

    RăspundețiȘtergere
  3. GFC:Katherine
    Share:http://www.facebook.com/mariana.dan.3/posts/283960101716138
    Acest blog l-am descoperit de curand si nu cred ca ma pot da cu parerea. Blogul est unul primitor, cu recenzii foarte bune si convingatoare, pareri despre carti, reduceri.
    Succes cu blogul in continuare si la cat mai multe comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  4. GFC: Lina
    Share: http://www.facebook.com/catamoldo/posts/383020035111143
    Doar ce am descoperit blogul, insa mi se pare unul foarte primitor iar articolele par destul de interesante in sensul ca ofera informatii utile fanilor fantasy. De aceea voi urmari blogul cu placere de acum inainte :)
    Mult succes in continuare si la muuulti ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai un blog foarte dragut, nu prea stiu ce sa spun pentru ca l-am descoperit de curand..imi place mult si desingul, la fel si postarile tale.
    GFC:Sadny
    Share nu am dat pentu ca am probleme cu facebook-ul si nu pot intra in cont.
    La multi ani Riot Books!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC: Cickss
    Urmaresc de mult RIOT! book si mi-a placut din prima. Pe langa noutatile despre carti si oferte, gasesti si poze foarte interesante si multe stiri! La multi ani RIOT! books si sa va prindem si peste 10 ani!

    RăspundețiȘtergere
  7. Aaa, si share: http://www.facebook.com/diana.cigher.7/posts/294040290706357

    RăspundețiȘtergere
  8. am castigat cartea la un alt concurs...succes celorlalti partcipanti

    RăspundețiȘtergere