Blogroll

duminică, 15 iulie 2012

Recenzie Dispăruţi de Michael Grant

Cartea a apărut la editura Rao în anul 2012, dar o puteţi comanda şi de pe Librăria Online Libirs şi este primul volum din serie.
Am auzit de mult de carte şi am tot vrut să o citesc şi am reuşit într-un sfârşit. Chiar m-am tot gândit la ce aş fi făcut eu în locul lor şi cum aş fi rezistat.
Dispăruţi ne prezintă nişte copii din America care rămân singuri după ce toate persoanele peste 15 ani dispar. La început fiecare are sute de întrebări, dar se sfârşeşte prin a se înfinţa FAYZ, un fel de oraş. Conducătorii, muncitorii, îngrijitorii, toţi erau copii şi încep să apară certuri din cauza conducerii. Sam, Astrid şi Quinn pleacă în căutarea fraţiorului lui Astrid, Peter, fugind împreună cu el de FAYZ şi de Caine, conducătorul acestei lumi. Cei trei află de super-puterile pe care doar puţini copii le au, printre care şi Sam, care poate sa "scoată" lasere din mâini şi Peter care se poate teleporta. Dar ei nu pot fugi pentru totdeauna şi se întorc în FAYZ şi reuşesc să-l învingă pe Caine şi echipa sa.
După ce am citit cartea, îmi tot venea în minte ideea de a fi singur... cam naşpa. Dar şi  cum ar fi să pot să mă duc în orice magazin, să iau tot ce vreau gratis, cum e şi în carte, câţiva copii locuiesc în Mc'Donalds' . Ar fi o chestie... Deşi cartea nu e prea pe gustul meu, mulţi o să o savuraţi 100% din cauza stilului şi ideilor autorului care m-au făcut şi pe mine să o citesc până la ultima pagină.

Melodie:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu