Blogroll

marți, 19 iunie 2012

Recenzie Atingerea Umbrei de Richelle Mead

Atingerea Umbrei ( Academia Vampirilor vol.3) de Richelle Mead
     Să vă spun ce m-a impresionat cel mai mult la carte: după ce am citit primele două volume nu am ştiut la ce să mă aştept, pentru că deja era "seria adusă din rai" şi după ce am terminat cartea am rămas şocat de talentul inegalabil al autoarei( şi desigur finalul romanului). Cred că asta m-a impresionat cel mai tare şi e de admirat talentul lui Mead. Nu pot să nu mă gândesc cum poate fi Rose aşa de protectoare şi la sacrificile pe care le face. M-a făcut să mă gândesc la cât de bine o ducem noi şi că tot timpul ne plângem că avem prea puţin.
     Ce e de reţinue e că Rose începe să vadă fantome, în special pe Mason, prietenul ei care a murit lângă ea, apare mai mult Adrian, ceea ce mă bucură pentru că îi sunt fan din cauza mega-umorului său. Rose, Lissa (prietena ei cea mai bună de care e legată *atinsă de umbra=Rose poate să îi pătrundă în minte deoarece a fost readusă la viaţă cu ajutorul puterilor spirit*) prietenul Lisei, Christian merg la curtea regală, iar când se întorc spre Academie, Rose vede zeci de fantome şi pentru asta e internată la psiholog. La un moment dat, Rose simte că Lisa e torturată şi fuge spre locul unde e şi , faza mea preferată din carte, îl bate MĂR pe cel care i-a provocat durere.Am uitat să vă zic de Dimitri, care joacă un rol important, deoarece o calmează pe Rose, iar aceştia se culcă împreună dar pe când să meargă spre academie , strigoii atacă şcoala, dar gardienii Academiei câştigă prima rundă. De aici devine enervant( noroc că am avut vol 4 lângă mine), aproximativ 50 de gardieni + câţiva moroi + Rose merg la ascunzătoarea strigoilor unde ii anihilează pe aproape toţi  dar Dimitri nu are acelaşi noroc pentru că e capturat de un stigoi şi TRANSFORMAT ÎN UNUL ( când o să citiţi cartea,vă recomand să fiţi singuri în cameră.) Şi ultimul capitol nu îl povestesc ca să citiţi cartea ( comandă aici) dar vă spun că Rose împlineşte 18 ani şi cartea se termină când Rose ........
Cum am mai spus în 10000 de posturi, seria trebuie citită dacă eşti un cititor înfocat şi nu neapărat. Stilul autoarei de a scrie o să vă răspundă la întrebarea "De ce trebuie citită cartea" Trust me! Din carte înveţi să preţuieşti mai mult ce ai şi să te mulţumeşti cu atât.
Pozeeeeeeeeeeee:
categoric personaj preferat:

COMANDĂ CARTEA LEDA,





Un comentariu: