Blogroll

duminică, 24 iunie 2012

Above de Leah Bobet

Când am văzut coperta am leşinat de uimire, e una dintre cele mai reuşite pe care le-am văzut şi după ce am citit descrierea am re-leşinat de uimire. E un fel de "carte perfectă" fantasy+lumea despotică.
Above
Matthew a început să o iubească pe Ariel în momentul în care a găsit-o în tunele când aripile îi cădeau. Ei au locuit în "Safe", un refugiu subteran pentru cei ce au fugit din oraşul Above - ca şi Whisper, care vorbeşte cu fantomele şi Jack Flash, care poate să arunce lumină din degetele lui.
Dar într-o noapte teribilă, un vechi inamic invadează "Safe" cu o armată de umbre şi doar Matthew, Ariel şi puţin prieteni reuşesc să fugă din Above. Matthew le spune celorlalţi istoria refugiului "Safe"  şi despre atacul umbrelor şi îşi dă seama că trebuie să se lupte pentru casa lui - şi nu doar pentru el, dar şi pentru Ariel, care are nevoie de el mai mult ca niciodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu